androidvip
dimanche 9 août 2015
Using the Hong Kong H818N on the Chinese H818
Hi people I'll like to know if there's anyone using the Hong kong rom on the H818 Chinese dual sim variant?What's your experience?Any bricks,bugs, kinks?
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire
Article plus récent
Article plus ancien
Accueil
Inscription à :
Publier les commentaires (Atom)
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire