lundi 10 août 2015

insanely huge softkeys!!!



does anybody know how to change the insanely huger softkey buttons on stock rom..i change the size of nav bar to 42 but there still huge...does anybody know how to get the aosp buttons on here!!!



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire