androidvip
lundi 24 août 2015
In need of a Store xap/cab
Does anyone have an xap/cab for the Store for Windows 8 or 10? That may be the key to getting 10 fully functioning on some unsupported devices. If anyone has an idea for sideloading the Store, please let me know.
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire
Article plus récent
Article plus ancien
Accueil
Inscription à :
Publier les commentaires (Atom)
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire